تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۹

فیلم سینمایی تلویزیونی "تماس" به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم محصول گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما به تهیه‌کنندگی مهناز آذین است و آهو خردمند، لعیا زنگنه، آرش مجیدی، حمیدرضا هدایتی و مریم کاتوزی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم "تماس" برای نخستین بار در جشنواره فیلم کوثر به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد.

داستان این فیلم درباره دختری نوجوان است که پس از جدایی پدر و مادرش به همراه مادر خود در کشور آلمان زندگی می‌کند. او که جنگ و سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده، پس از مرگ ناگهانی مادرش تصمیم می‌گیرد به ایران باز گردد، اما بازگشت او به ایران با حوادث مختلف همراه است. 

- سعید ابراهیمی‌فر در حال ساخت فیلم تلویزیونی "راز مهتاب" برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. در این فیلم که اکنون مراحل تصویربرداری را در شهرهای نیزد و میبد سپری می‌کند، بابک حمیدیان، الهام حمیدی و پرویز شاهین‌خو نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

فیلم "راز مهتاب" داستان زندگی جوانی ایرانی را دنبال می‌کند که برای ادامه تحصیل و دست یافتن به زندگی بهتر به فرانسه سفر می‌کند، اما بعد از مدتی بیمار و سرخورده از یک عشق نافرجام به ایران باز می‌گردد و این در حالی‌ است که بازگشت او به ایران وی را با واقعیت‌های تازه‌ رو به رو می‌کند. این فیلم تلویزیونی را سید امیر پروین حسینی تهیه می‌کند و فیلمنامه آن را رضا مقصودی نوشته است.