همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان با زیرساخت‌های مناسب آمادگی میزبانی از تمام رویدادهای ملی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی در نشست میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: حضور بیش از ۵ هزار کاراته‌کا، داور و مربی نشان از برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی و کار سنگین در همدان دارد.

وی افزود: برای میزبانی این رقابت‌ها ساعت‌ها جلسه برای مدیریت و هماهنگی برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به همراهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جا دارد از مدیریت دانشگاه که میزبانی رویدادهای ورزشی استان را با امکانات خوب فراهم کرده هم تقدیر کنیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار شاهد حضور این جمعیت در رشته کاراته در همدان هستیم که کنار رشد ورزش، آورده اقتصادی و گردشگری را نیز برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه همدان بهترین شرایط برای میزبانی مسابقات ورزشی را دارا است، بیان کرد: ارتفاع همدان از سطح دریا، آب و هوای خنک و معتدل، زیرساخت‌های ورزشی در کیفیت ملی و آسیایی این شرایط را فراهم کرده که همدان بهترین استان برای میزبانی اردوهای ورزشی و رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: به تمام رؤسای هیئت‌های ورزشی استان می‌گوئیم به دنبال گرفتن میزبانی‌های بزرگ باشند دستگاه ورزش با حمایت‌های استاندار به طور کامل آمادگی لازم را دارد.