مشهد - خبرگزاری مهر: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم روز عرفه فردا با حضور ده ها هزار زائر و مجاور در بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، امیر خوراکیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم با قرائت دعای پرفیض امام حسین (ع) از ساعت 13 و 30 دقیقه در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود که پخش صوت در تمام صحن ها صورت خواهد گرفت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن دعوت از اقشار مختلف زائران و مجاوران برای حضور در این مراسم معنوی گفت: با توجه به سرمای نسبی هوا، خوشبختانه امسال مراسم روز عرفه در فضای مسقف رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود که در ارتقای سطح کیفی و معنوی آن تاثیر بسیاری خواهد داشت.

وی افزود: در این روز حجت الاسلام حسین انصاریان به قرائت دعای روز عرفه می پردازد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز مرثیه سرایی می کنند.

خوراکیان با اشاره به تهیه هزار جلد کتابچه دعای عرفه توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: این کتابها در روز عرفه در ورودی های حرم مطهر و محل برگزاری دعا بین عرفه خوانان توزیع خواهد شد.

وی افزود: مراسم نماز عید قربان با حضور زائران و مجاوران، ساعت هفت صبح روز عید در صحن جامع رضوی به امامت آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، برگزار خواهد شد.