تهران- رییس مرکز ارتباط رسانه و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح گفت: نقش جوانان مطالبه گر در جهاد تبیین و امیدآفرینی یک نقش اساسی و مهم است.

سردار کاظم دهشیری در حاشیه اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید در گفت وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی در خصوص نقش جوانان و رسانه‌های مطالبه گر در امیدآفرینی در جامعه مطرح کرد: بیش از ۶۰۰ جوان در این رویداد ملی گرد هم آمده اند و فارغ از دیدگاه‌های سیاسی خود پای کار نظام هستند و به تولید محتوای امیدآفرین می‌پردازند.

وی افزود: برخی از جوانان شرکت کننده در این رویداد از اقدامات امیدآفرینی که مطرح شد اطلاعی نداشتند و بیان می‌کردند که اگر زودتر در جریان این فعالیت‌ها قرار می‌گرفتیم، رسالت خود را در جهاد تبیین انجام می‌دادیم، بنابراین نقش جوانان مطالبه گر یک نقش اساسی و مهم است و اگر آنها به یک بلوغ فکری و محتوایی برسند قطعاً می‌توانند مؤثر باشند.

رئیس مرکز ارتباط رسانه و تبلیغات دفاعی معاونت فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از سازمان بسیج رسانه بابت برگزاری این رویداد بیان کرد: جوانان با خواست و ذهنیت خود وارد این عرصه شده اند و در حال یافتن پاسخ سوالات خود هستند تا بتوانند در راستای امیدآفرینی به صورت ویژه اقدام کنند که به تصویر کشیدن این موضوع، خود می‌تواند تأثیرگذار باشد.