نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور و هیأت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور و هیأت همراه را تسلیت گفت.متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب -۲۳)

روح بلند فرزند رشید ملّت، رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی به اجداد طاهرینش پیوست.

تصویری که از این بزرگ مرد در ذهن مردم ایران شکل گرفته است، ایمان و امید، کوشش خستگی‌ناپذیر، خضوع و مردم‌داری، گشاده‌رویی و گره‌گشایی است.

اینجانب عروج آسمانی خادم ملّت و همراهان عزیزش را به محضر رهبر عزیز و مردم بصیر ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه احدیت مسئلت دارم.

بدون شک با لطف خداوند متعال و عنایت خاص حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه‌ی تدابیر داهیانه رهبر فرزانه، حکیم و مقتدر انقلاب، فرزندان خدوم ملّت در مجموعه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی، از جمله وزارت جهاد کشاورزی، با قدرت و قوّت مضاعف، رسالت خویش را دنبال نموده و اجازه نخواهند داد هیچ گونه اختلالی در مسیر خدمت به مردم و امور جاری کشور اتفاق بیفتد.

به یاری خداوند، راه رئیس جمهور شهید که همان راه امام راحل (ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی است، قطعاً ادامه خواهد داشت.

از خداوند متعال، اقتدار و توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳