اصفهان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت که به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون
عروج شهادت گونه رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب آیت الله آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان رضوان الله علیهم را به محضر حضرت ولی عصر (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، خصوصاً مردم شریف و ولایتمدار اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آن شهید بزرگوار در طول حضور خود در جایگاه‌های مختلف، هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس اسلامی را دنبال نکرد. ایشان تبعیت محض از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت و در همین راه نیز شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر تبریز مرحوم آیت الله آل هاشم، مرحوم جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، مرحوم جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان به این حزن و اندوه افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدار این عزیزان، یقین دارم همه هیئات مذهبی، مداحان گرانقدر، کانون‌های فرهنگی و اقشار تأثیرگذار با حضور پرشور در مجالس سوگواری و عزاداری و برپایی جلسات یادبود آن عزیزان، قدردان گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و خدمات ایشان خواهند بود. روحشان شاد و یادشان گرامی

مهدی فوقی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان