فومن- رییس اداره تبلیغات اسلامی فومن با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه بزرگداشت شهید جمهور و همراهانش در این شهرستان گفت: اخلاص و ولایتمداری «شهید رییسی» زبانزد عام و خاص بود.

حجت الاسلام مهدی راثی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: آیت الله رئیسی خدمت به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده بود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه بزرگداشت شهید جمهور و همراهانش در این شهرستان افزود: شهادت و فقدان آیت الله رئیسی واقعاً خسران بزرگی است که دل تمام ملت ایران و حتی جهان را به درد آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت، ادامه داد: شهید جمهور مدیریت جهادی و مردمی داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری بودند که همه مردم ایمان، پرکاری، فداکاری و صداقت ایشان پی بردند، گفت: اخلاص و ولایتمداری شهید رئیسی زبانزد بود و توانست مزد مجاهدت‌های خود را با شهادت دریافت کند.

حجت الاسلام راثی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی همواره برای رضایت خدا کار می‌کرد و همین اخلاص او را در نزد مردم ایران محبوب کرد، افزود: سیل جمعیت حاضر در مراسم‌ها و حضور اقشار مردم با سلایق مختلف برای استقبال از پیکرها خود نشان می‌دهد مردم ما قدرشناس خادمان خود هستند.