سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند ادوات موسیقی قاچاق در سمنان خبر داد و گفت:  ۹۷ دستگاه پیانو از این باند کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و استان تهران باند سازمان یافته قاچاق کالا حاوی ادوات موسیقی منهدم شد، ابراز داشت: این باند قصد انتقال پیانو از بوشهر به سمت مرکز کشور را داشتند.

وی ضمن بیان اینکه قاچاقچیان در اقدام خود ناکام ماندند، افزود: پلیس موفق به شناسایی و توقیف هفت خودرو شوتی، سه خودرو راه پاک کن و یک خاور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در بازرسی از خودروهای شوتی ۹۷ دستگاه پیانو کشف و ضبط شدند، ابراز داشت: این محموله فاقد مدارک لازم گمرکی و همگی قاچاق بودند.

میر احمدی در ادامه تصریح کرد: عوامل اجرایی این باند شامل ۹ راننده خودرو شوتی، یک گرداننده باند، یک راننده خاور و یک انباردار دستگیر و برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی ضمن بیان اینکه ارزش این محموله بنا به نظر کارشناسان امر ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با هر گونه مصادیق قاچاق کالا که بخواهد به اقتصاد کشور ضربه وارد کند، قطعاً به طور جد برخورد خواهد شد.