گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهید رییسی مظهر شعارها و گفتمان انقلاب اسلامی بود و نشان داد که این گفتمان همچنان کارآمد و راه گشا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان گلستان اظهار کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی که شهید رئیسی نمونه بارز و کاملی از آن بود در دستور کار کمیسیون دانشجویی قرار دارد زیرا رسانه‌های دشمنان و معاندان برای عوض کردن جای شهید و جلاد دست به‌کار شده‌اند.

وی افزود: شهید رییسی مظهر شعارها و گفتمان انقلاب اسلامی بود و نشان داد که این گفتمان هم‌چنان کارآمد و راه گشا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خداباوری و شجاعت از ویژگی‌های شهید جمهور رییسی بود که باعث شد در نیویورک در قلب دشمن قرآن به‌دست بگیرد و گفتمان انقلاب اسلامی را بیان و خون شهید مظلوم سلیمانی را مطالبه کرد.

وی افزود: نگاه متعالی شهید آیت‌الله رییسی در خدمت‌گزاری به مردم و تبعیت و ادب وی نسبت به ولایت فقیه الگویی برای همه مسوولان است.

مهاجر ادامه داد: بعد از این شهید گران‌قدر تبیین شخصیت والا و سیره عملی ایشان وظیفه ماست، لذا مراسم هایی که برای شهدای خدمت گرفته می‌شود فرصتی ارزشمند است تا با تبیین شخصیت و مرام رییس‌جمهور شهید، بستر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در آستانه انتخابات فضا و جو جامعه غبارآلود خواهد شد، نباید اجازه دهیم در این فضا گفتمان رییس جمهور شهید که همان گفتمان انقلاب اسلامی است پوشیده شود.