گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه قدرت اول جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، گفت: با انسجام، همدلی و وحدت می توان پیروز میدان های آینده باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه نینوا اظهار کرد: فتح الفتوح انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن، روز قدس و روز تشییع جنازه عظیم و میلیونی پیکر شهدای جبهه خدمت آیت الله رئیسی و همراهانشان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت اول جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، افزود: با انسجام، همدلی و وحدت می‌توان پیروز میدان‌های آینده باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر امروز به عزت، استقلال و پیروزی‌های پی در پی رسیدیم ریشه در فتح خرمشهر دارد و باید خودمان را برای فتح خرمشهرهای دیگر آماده کنیم.

وی یادآور شد: ما مدیون اصناف و بازاریان هستیم و قدر دان تلاش‌ها و زحمات این عزیزان در آرامش بازار و خدمات رسانی به مردم هستیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های بی وقفه پاسدار روح اله مهری تجلیل به عمل آمد و سرهنگ پاسدار سید بیژن حسینی به عنوان مسؤول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه نینوا گلستان منصوب شد.