گرگان-دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی از ارسال ۷۲۰ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره خبرنگاران، عکاسان و هنرمندان ۲۲ استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد ملاحسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۲٠ اثر در قالب صوت، تصویر، عکس، مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: در این جشنواره خبرنگاران، عکاسان و هنرمندان ۲۲ استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ملاحسنی با اشاره به اینکه از بین آثار ارسال شده ۱۷ اثر برگزیده توسط هیأت داوران انتخاب شد، اظهار کرد: داوران در دو بعد فنی و محتوایی آثار را بررسی کردند.

دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای جام جوانی گفت: برگزیدگان این جشنواره در روز ۱۲ خرداد همزمان با اختتامیه جشنواره معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود اختتامیه این جشنواره در روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شود اما به دلیل شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی و دیگر همراهان ایشان این جشنواره با تأخیر برگزار خواهد شد.