بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: ایام الله نقطه‌های نورانی جمهوری اسلامی هستند و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف حس آرمان‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی رویکرد جدیدی از خدمت در حکمرانی احیا کرد و در عمل روحیه اول انقلاب برای خدمت و کار در کشور زنده کرد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت برخلاف دروغ پردازی رسانه‌های معاند نشان داد که مردم با مسئولین و نظام فاصله ندارند.

باربرز با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ منشأ تحولات بزرگ در کشور و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله نقطه‌های نورانی جمهوری اسلامی هستند و باید با برگزاری برنامه‌های مختلف حس آرمان‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم.

باربرز تاکید کرد: فضای شهر و ادارات به مناسبت این ایام سیاهپوش شود و هر اداره یک برنامه برای بزرگداشت ارتحال امام (ره) برگزار کند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و پر از امنیت و مشارکت بالای مردم استفاده خواهیم برد.