مشهد- رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پویش «نایب الزیاره» طرحی بسیار ارزشمند و جذاب است که استمرار آن موجب رشد و توسعه فرهنگ زیارت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن موحدیان اظهار کرد: طرح «نایب الزیاره» یک کار محتوایی بسیار ارزشمند است که شهرداری مشهد آن را برگزار کرده و تاکید دارد تا اقشار مختلف مردم را به این سنت معنوی و زیبا پیوند دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تشرف خبرنگاران مشهدی به نیابت از شهدای خبرنگار غزه گفت: زیارت به نیابت از شهدای خبرنگار غزه باعث ایجاد هم‌بستگی و وحدت بین مسلمانان و همچنین جلب توجه و افزایش حساسیت مردم نسبت به موضوع زیارت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به جنبه رسانه‌ای این پویش در سطح ملی و بین المللی تصریح کرد: ترویج این پویش به صورت کشوری و جهانی باعث جلب توجه مردم به مساله غزه می‌شود.

موحدیان در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران مشهدی با راهپیمایی و تشرف گروهی به حرم رضوی، ضمن گرامیداشت یاد خبرنگاران و منادیان عدالت که با بذل جان خود جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان نشان دادند، این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را نیز محکوم می‌کنند که این عمل جای تقدیر دارد.