الیگودرز - استاندار لرستان تأکید کرد: معادن غیرفعال الیگودرز باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و تعاونی معدن‌کاران به‌سرعت تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز شنبه در شورای اداری شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: رونق بازار سنگ الیگودرز و عرضه آن با برند این منطقه می‌تواند باعث توسعه و اشتغال بیش‌تر شود.

وی افزود: معادن غیرفعال الیگودرز باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و تعاونی معدن‌کاران به‌سرعت تشکیل شود.

استاندار لرستان در مورد بخش کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیز برای توسعه کشت گلخانه‌ای مشکلی نداریم.

شفقت، تصریح کرد: دولت ۳۳ ماهه آیت‌الله رئیسی الگوی مدیریتی حکمرانی اسلامی را شروع کرد و باید با جدیت این مسیر ادامه پیدا کند.

وی تأکید کرد: منطق حکمرانی اسلامی فقط کار برای رضایت الهی است و هرچه تلاش کنیم رضایت مردم را در زمینه‌های مختلف جلب کنیم بدون شک خداوند متعال نیز از عملکرد کارگزاران نظام اسلامی راضی و خشنود خواهند شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه الیگودرز شهرستانی با مزیت آبخیزداری است، گفت: باتوجه‌به میزان مناسب بارندگی نباید مشکل آب و تخصیص آن را داشته باشیم.

شفقت، گفت: باید ادارات مربوطه تلاش کنند مشکل اشتغال این شهرستان برطرف شود.

وی با اشاره به نیاز کشور به صنعت لاستیک‌سازی، عنوان کرد: لاستیک بارز الیگودرز می‌تواند کمبود لاستیک کشور را تأمین و رونق این صنعت در این استان معضل بیکاری شهرستان را نیز تا حدی کاهش می‌دهد.

استاندار لرستان در ادامه به اجرای طرح راه‌آهن ازنا - الیگودرز - اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه ریلی از پروژه‌های موردتوجه دولت است که تلاش می‌شود اجرای این طرح در وزارت راه مورد پیگیری قرار گیرد.