کرج- معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید رییسی شعارهای انقلاب را زنده کرد، گفت: نیازمند تفکر عمل گرا در انتخابات هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی روز شنبه در آئین بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام راحل (ره) و یادبود شهدای خدمت که در مسجد امام جعفرصادق (ع) کرج برگزار شد، افزود: شهید آیت الله رئیسی در طول خدمت خود، انقلابی عمل کرد و انقلابی ماند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور و همراهان شهیدش، ادامه داد: رئیس جمهور شهید به عنوان یک شخصیت معنوی و انقلابی به سردار شهید حاج قاسم عشق می‌ورزید و این ۲ شهید بزرگوار پیرو محض امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.

معروفی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی و شهید سلیمانی جان خود را فدای ایران و انقلاب کردند، گفت: شهید سلیمانی به بشریت خدمت کرد و منتظر نامه و نوشته نبود، چرا که راه و بصیرت امام در وجودش نهادینه شده بود.

وی یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی شعارهای انقلاب را زنده کرد و دنیا ایشان را رئیس جمهور انقلاب می‌شناخت؛ عملیات وعده صادق که تنبیه نظام سلطه بود از مصادیق موفقیت دوران دولت ایشان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: این شهید بزرگوار به دنبال پیش روندگی نظام اسلامی بدون نگاه سیاسی و قومی بود.

سردار معروفی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو به تفکر عمل گرا نیاز داریم و همه باید در مسیر شهید رئیسی که نگاه به مکتب امام راحل و ولایت داشت، حرکت کنیم.

امام راحل نگاه جهانیان به شیعه و ملت ایران تغییر داد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، ملت مسلمان ایران را الگویی برای بشریت خواند و افزود: امام راحل (ره) نگاه‌ها به شیعه، انقلاب اسلامی و ملت ایران تغییر داد و امروز ترویج گفتمان حضرت حسین بن علی (ع) را در جهان شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در جریان جنایات اسرائیل در غزه دیدیم که مردم در سراسر جهان راهپیمایی داشتند و از حق مردم فلسطین دفاع کردند، امروز نیز نخبگان و دانشجویان آمریکایی مدافع مردم مظلوم غزه هستند.

معروفی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و همه می‌دانیم ۲۲ بهمن پیروزی اسلام بر کفر بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را هرچه بیشتر بیان کرد؛ امام (ره) بسیج را در برهه‌ای از زمان پایه گذاری کرد و امروز آثار آن در جهان مشهود است.

معروفی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور به سادگی به دست نیامده است، ادامه داد: جنگ نابرابر هشت ساله به ایران تحمیل شد به طوری که شرق و غرب با هم علیه ایران متحد شدند و سیم خاردار را هم به بهانه کاربرد نظامی به ایران ندادند.

وی یادآور شد: ملت ایران تحت امر امام راحل (ره) در این جنگ و پس از آن نصرت پیدا کردند، به طوری که در جریان محاصره اقتصادی و فتنه‌های مختلف، مردم صف خود را از دشمن جدا کرده و پای ولایت ایستادند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران در سال ۱۴۰۱ دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را به لبه پرتگاه برد و در جنگ شناختی دست رد به سینه دشمن زد.