سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است، گفت: ستادهای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز تشکیل شده است.

فرج الله شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت روند برگزاری انتخابات در استان سمنان بیان کرد: ستاد انتخابات در استان و سپس تمام هشت شهرستان استان سمنان تشکیل و روند برگزاری این رویداد مهم، به خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان اندیشیده شده است، افزود: اعضای شورای اجرایی انتخابات در استان سمنان و شهرستان‌ها مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات نخواهیم داشت، گفت: از دهم خرداد ماه آغاز فرایندهای انتخاباتی را در سراسر استان سمنان شاهد خواهیم بود.

شوشتری با بیان اینکه استان سمنان برای برگزاری حماسه هشتم مرداد ماه آماده است، تاکید کرد: طبق اعلام وزارت کشور مردم فقط با شناسنامه و کارت ملی می‌توانند رأی دهند و با هر یک از این اسناد هم می‌توانند رأی بدهند زیرا نیازی به مهر کردن شناسنامه‌ها وجود نداشته و روندها الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه هم کانون در برهه پنج روزه ثبت نام داوطلبان هستیم، تاکید کرد: این امر در تهران صورت می‌گیرد و اگر کسی از استان سمنان قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شود باید به وزارت کشور مراجعه نماید.