مدیر آموزش و برنامه‌ریزی معاونت علمی حوزه علمیه خراسان گفت: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از ۱۹ تا ۳۱ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی حیدری با بیان اینکه آزمون کتبی تفسیر تخصصی روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه طبق زمان و مکان تعیین شده در کارت آزمون برگزار می‌شود، اظهار کرد: امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول نیز از ۱۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ویژه طلاب استان خراسان رضوی و ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای طلاب استان‌های خراسان شمالی و جنوبی طبق نوبت‌های تعیین شده در کارت آزمون برگزار خواهد شد.

وی افزود: مصاحبه شفاهی دروس خارج فقه و اصول خواهران نیز روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیر آموزش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امتحانات شفاهی خارج فقه و اصول برای برادران در مدرسه علمیه عالی نواب و برای خواهران در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد، گفت: آزمون طلاب برادر خراسان شمالی و جنوبی در مدیریت‌های استانی این دو استان است.

وی ادامه داد: همراه‌ داشتن جزوه یا فایل درس خارج برای امتحانات شفاهی الزامی بوده و در صورت ارائه تقریرات به‌صورت فایل، باید سیستم لازم برای ارائه آن مانند لپ‌تاپ یا تبلت همراه طلاب بوده و در صورت همراه‌داشتن فایل یا جزوه تایپی، تأییدیه استاد مربوطه جهت شرکت و حضور در امتحان شفاهی لازم است.

حجت‌الاسلام حیدری ضمن تأکید به شرکت‌کنندگان برای به‌همراه‌داشتن کارت ورود به جلسه، اظهار کرد: همه شرکت‌کنندگان می‌بایست به‌منظور حضور در امتحان، کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.