ارومیه - مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) الگویی بی‌بدیل برای همه مسلمانان جهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام توحید خالقی ظهر دوشنبه در نشست بصیرتی - تبیینی در جمعیت هلال احمر استان با موضوع آشنایی با اندیشه و آرمان‌های حضرت امام (ره) و تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح، افزود: الگویی که شهید آیت الله رئیسی ایجاد کرد را می‌توان گفت که از اندیشه حضرت امام خمینی ره استخراج کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) الگویی بی‌بدیل برای همه مسلمانان جهان هستند. افزود: در جهان حاضر تلاش فراوانی برای احیای تفکر امام خمینی (ره) شده است و امیدواریم بتوانیم با تبیین درست، جوانان و نوجوانانمان را با اندیشه‌های والای ایشان آشنا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل به وصیت نامه الهی سیاسی همیشه ماندگار اوست که فرمودند من چه در میان شما باشم و چه نباشم نگذارید این انقلاب و اسلام به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام خالقی افزود: امام خمینی (ره) با تدابیر پیامبر گونه خود انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز سکانداری رهبر معظم و صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه انقلاب را هموار کرد.

وی درادامه گفت: همان گونه که رهبر کبیر انقلاب نیز اشاره کردند خستگی ناپذیر بودن، مردم داری و تواضع رئیس جمهور شهید، آیت الله دکتر رئیسی از ویژگی‌های مشهود ایشان بود اما سه ویژگی بارزتر ایشان خدمت به مردم، برداشتن بار از دوش مردم و تلاش بود.