اصفهان - رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

حسین بی غمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد ارتحال با حضور سپاه و صنایع تشکیل شد، اظهار کرد: در جلسات برگذار شده مقرر شد که شرکت فولاد ۱۰۰ دستگاه، ذوب‌آهن ۵۰ دستگاه، پالایشگاه ۶۰ دستگاه و شرکت اسنوا ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان به این کار اختصاص داده شود.

وی افزود: پیاده‌روی افراد به سمت مرقد امام راحل نیز از دهم خرداد آغاز و مقرر شده است که ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز اتوبوسرانی اصفهان در اختیار افرادی که قصد عزیمت به مرقد به صورت پیاده دارند، قرار دهد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای مذکور در اختیار نماینده سپاه قرار گرفت و مقرر شد نماینده سپاه با تمام نواحی هماهنگ شود و بر اساس تقسیم‌بندی‌های انجام شده، ناوگان‌ها در اختیار شهرستان‌های مربوطه قرار گیرد که این اقدام نیز انجام شده است و تمام ناوگان‌ها روز گذشته عازم مرقد امام شدند.

بی غمیان ادامه داد: سال گذشته ۱۳ هزار نفر عازم این مراسم شده بودند که امسال این میزان به ۱۵ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی می‌باشد.