دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد: این سخنرانی برای مسلمانان جهان امید آفرین بود.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان پس از شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، شهادت شهدای خدمت را خسارتی جبران ناپذیر خواند و اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و دیگر شهدا افرادی برجسته بودند که راه و روش آنها ادامه دار خواهد بود.

وی سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی را جامع و کامل خواند و گفت: سخنرانی امام خامنه ای بیانگر احساسات میلیون‌ها مسلمان بود.

این تحلیلگر برجسته پاکستانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که پیش‌بینی امام راحل درباره آینده فلسطین در حال تحقق است. این سعادت بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام است که چنین رهبر بزرگی داشتیم.

وی افزود: ملت ایران و جهان اسلام باید به خاطر داشتن رهبرانی بابصیرت نظیر امام خمینی ره و امام خامنه ای افتخار کنند زیرا پیش بینی‌هایی که رهبران ما سال‌ها پیش کردند درحال تحقق است و حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی به آن اعتراف می‌کنند.

این فعال سیاسی و اجتماعی پاکستان سخنرانی رهبری را امید آفرین برای جهان اسلام دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند که حتی تحلیلگران غربی و صهیونیستی هم اعتراف کردند که رژیم صهیونیستی درحال ذوب شدن است و این برای جهان امید آفرین است.

وی در پایان، رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام خواند و اظهار داشت: پس از امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب اسلامی برای ما یک نعمت بزرگ الهی هستند و به این افتخار می‌کنیم که در رکاب ایشان در دفاع از مظلومان عالم ایستاده ایم.