دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: مقابل ایران بازی خیلی سریعی داشتیم. این تیم بازیکنان سطح بالای زیادی دارد و رقیب آسیایی ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد.

مردان والیبال ایران از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) در نخستین بازی هفته دوم خود و سومین مسابقه شهر کوکورا به مصاف ژاپن رفتند و سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

ران تاکاهاشی پس از این دیدار اظهار کرد: مقابل ایران بازی خیلی سریعی داشتیم. من یک هفته است که به تیم ملی ملحق شده‌ام. چند روز با تیم تمرین کردم و حالا مقابل ایران بازی کردیم. ایران بازیکنان سطح بالای زیادی در تیم خود دارد و رقیب آسیایی ما است. این تیم خوب بازی کرد و به نظر من در همه بخش‌ها عالی بود اما ما حسمان بهتر بود و پیروز این مسابقه شدیم و من از این برد خوشحالم.

وی ادامه داد: خیلی هیجان زده هستم. بازیکنان جوانی داریم که خوب بازی می‌کنند و تکنیک خوبی دارند. از طرفی کمی می‌ترسم که آن‌ها زیاد رشد کنند. ولی ما باید برای بازیکنان جوان ایران هم آماده باشیم.