خرم‌آباد- به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) پویش ادبی نامه‌ای به امام(ره) در اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) پویش ادبی نامه‌ای به امام (ره) در اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان در حال برگزاری است.

براساس این گزارش پویش ادبی نامه‌ای به امام (ره) به همت آفرینش‌های ادبی کانون لرستان برای گروه سنی کودک و نوجوان اجرا می‌شود و شرکت کنندگان تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند تا آثار خود را به کانون پرورش فکری استان لرستان ارسال کنند.

شرکت کنندگان آثار خود را با شماره ۰۹۳۷۸۸۰۸۴۸۹ در پیام رسان ایتا به همراه ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، سن، اسم شهر و شماره تماس) ارسال و یا به مراکز کانون سراسر استان تحویل دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این رابطه گفت: فضاسازی مراکز، قصه گویی با موضوع (از تولد تا عروج)، معرفی شخصیت امام (ره)، معرفی کتاب (قیام- زندگی و رحلت امام (ره) -خورشید در کوچ)، دلنوشته‌های ادبی و ساخت کتیبه‌های سفالین، معرفی وقایع و ایام (قیام خونین ۱۵ خرداد) برای آشنایی اعضا با این روز جزو برنامه‌های مراکز در سراسر استان است.

رضا داوری به پویش ادبی نامه‌ای به امام (ره) در لرستان اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) پویش ادبی نامه‌ای به امام (ره) در اداره کل کانون پرورش فکری استان لرستان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: پویش ادبی نامه‌ای به امام (ره) برای گروه سنی کودک و نوجوان اجرا می‌شود.