بوشهر- سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از آغاز عملیات شست‌وشو، لایروبی و گندزدایی سطوح کانال‌ها و کانیووها برای پیشگیری از خطرات پشه آئدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مختار کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاری شهروندان با شهرداری و سایر نهادهای مربوطه به‌منظور پیشگیری از خطرات پشه آئدس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: از همشهریان عزیز بوشهری تقاضا داریم برای افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی‌های محیطی و حفظ و نگهداری محیط ایمن‌شده توسط شهرداری، از ریختن هرگونه نخاله و زباله در کانال‌ها و کانیووهای سطح شهر خودداری کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای پیشگیری از ورود و ایجاد بستر مناسب رشد و تکثیر پشه آئدس در بوشهر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: گندزدایی و لایروبی سطوح کانال‌های روباز و روبسته، گندزدایی کانیووها، لایروبی با استفاده از خودروهای تخصصی لجن‌کشی، شست‌وشو و ضد عفونی نمودن معابر و محل‌های مستعد برای تجمع پشه‌های آئدس و… از جمله فعالیت‌های شهرداری بوشهر برای پیشگیری از خطرات احتمالی این پشه خطرناک است.