بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری چهار مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز گذشته پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین شهر دالکی به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی اقدام به برگزاری جشنی در پارک بهاران شهر دالکی کرده بود که در حین اجرای این مراسم چند نفر جوان با ایجاد مزاحمت، باعث اخلال در نظم مراسم جشن شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع مراتب پیگیری و شناسایی متهمین در دستور کار مأمورین انتظامی و اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

محمودیان بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی دشتستان سرانجام با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و به‌کار گیری و بهره برداری از امکانات پلیس هوشمند اقدامات خود را برای دستگیری این هنجارشکنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته هر چهار متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان طی عملیات‌های پلیسی جداگانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، اظهار داشت: افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.