سنندج- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رشته اسکیت از نظر جذب ورزشکار و قهرمان سازی شرایط خوبی دارد و با رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال رقابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد خاکی عصر پنج شنبه در مجمع انتخابات هیأت اسکیت کردستان در سنندج اظهار کرد: رشته اسکیت در استان نیاز به توجه دارد و یک هیأت زیاد نوپا نیست.

وی عنوان کرد: اسکیت در کردستان پیشکسوت و صاحب نظران خوبی دارد و باید به آن توجه بیشتری داشت و اگر این کار شود نتایج خوبی برای استان دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: زیرساخت‌های این ورزش در اختیار شهرداری است و رشته تفریحی ورزشی توانمند است که از دل آن قهرمان ظهور خواهد کرد.

خاکی گفت: این رشته از نظر جذب ورزشکار و قهرمان سازی شرایط خوبی دارد و با رشته‌های پرطرفدار نظیر فوتبال و ژیمناستیک رقابت می‌کند و نیاز به نگاه ویژه دارد.

وی یادآور شد: زمین اسکیت در حال ساخت شهرستان سنندج هم با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان استان، امیدواریم به صورت کامل در اختیار این رشته قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کلاس مربی‌گری و داوری باید به روز شود و چون در اسکیت خانواده درگیر هستند باید مورد توجه واقع شود و از افراد مورد اعتماد بیشتر بهره گرفت.

گفتنی است، در این مجمع، ابوذر عباسی با کسب ۱۵ رأی از ۱۸ آرا مأخوذه، به عنوان رئیس هیأت اسکیت کردستان انتخاب شد.