سمنان_ خطیب موقت نماز جمعه سمنان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری باید به عرصه ای برای ایجاد امیدواری ملت تبدیل شود، گفت: در این انتخابات رعایت چهارچوب‌های نظام الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلا امام علی (ع) ضمن بیان اینکه انتخابات باید عرصه‌ای برای رقابت در خدمت به مردم باشد، ابراز داشت: از نامزدها نیز انتظار می‌رود در برنامه‌های خود به این مهم بپردازند و نقدها نیز به همین سو یعنی چگونگی خدمت به مردم پیش رود.

وی ضمن بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید زمینه‌ای را برای امیدواری در ملت ایجاد کند، افزود: در چنین شرایطی بازی در زمین دشمن به نفع هیچ کسی نخواهد بود.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان ضمن بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید تداوم راه شهید رئیسی را در برنامه خود داشته باشد، ابراز داشت: در این راستا حرکت در چهارچوب‌های اصلی نظام الزامی است.

مهدوی نژاد ضمن بیان اینکه صحنه انتخابات باید پاسخ دندان شکن بر توطئه‌های دشمن شود، تصریح کرد: نقد افراد و ایجاد تفرقه و نداشتن مرزبندی با دشمن باعث سو استفاده بد خواهان نظام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه حضور و شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی درست همانند مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی باید تکرار شود، افزود: این حضور یکپارچه مردم دشمن را ناامید خواهد کرد و اثبات این موضوع که مردم همچنان پای آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، لزوم بازخوانی مکتب امام جواد (ع)، سالروز انقلاب فرهنگی، جنایات رژیم صهیونیست و شناخت توانمندی‌های کشور مهمترین موضوعاتی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان مطرح شد.