شاهرود- امام جمعه بسطام با تاکید بر اینکه انتخاب رییس جمهور آینده باید تداوم راه شهید رییسی باشد، گفت: مردم در انتخابات به کسی رأی دهند که واجد شرایط خدمت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن بیان اینکه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پیرو شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی مردم ایران را داغدار کرد، ابراز داشت: در چنین شرایطی برای ادامه راه این شهید بزرگوار باید در انتخاب فرد اصلح همه افراد واجد شرایط شرکت کنند.

وی افزود: از مسئولان درخواست داریم خدمات رئیس جمهور شهید برای عموم مردم مطرح و راه ایشان ادامه پیدا کند.

خطیب نماز جمعه بسطام با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نامزدها، اضافه کرد: نامزدها و حامیان آنها نحوه تبلیغات صحیح را باید مد نظر داشته و از تخریب و لجن پراکنی بر علیه سایر نامزدها پرهیز کنند.

رضوی نسب ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) به بیان گوشه‌هایی از زندگی امام نهم شیعیان از لحظه تولد تا شهادت پرداخت و تصریح کرد: از خانواده‌ها و مسئولان درخواست داریم که نسبت به رفع موانع ازدواج جوانان تلاش و همت کنند.

وی افزود: خانواده‌ها نیز ضمن شناخت موانع ازدواج اعم از فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای حل آنها، شرایط را برای تشکیل خانواده زوج‌های جوان با کاستن سطح توقعات به اصطلاح ازدواج آسان مهیا کنند.