بوانات - امام جمعه بوانات در بیان شاخص‌های رییس جمهور اصلح گفت: مردم به هوش باشید که کاندیدای مورد تعریف، تمجید و تأیید دشمن به درد ریاست جمهوری اسلامی ما نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوانات با اشاره به محتوای نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که حامی مردم فلسطین هستند، بیان کرد: این نامه پیام همدلی و همبستگی ملت ایران با جوانان فلسطین است.

امام جمعه بوانات با استناد به سخنان رهبر انقلاب به این موضوع که جوانان و مردم مظلوم فلسطین در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است، ایستاده‌اند، عنوان کرد: این نامه آنچنان تأثیری در دل جوانان و دانشجویان آمریکا گذاشته که تمامی سردمداران آمریکا به وحشت افتاده‌اند.

خطیب جمعه بوانات ابراز کرد: این نامه یک پیام مهم هم برای انتخابات پیش رو و ملت ایران دارد که در کشور ما هم تاریخ در حال ورق خوردن است، پس باید حواسمان را جمع کنیم تا در طرف درست تاریخ کشورمان بایستیم.

حجت الاسلام زارع عنوان کرد: تمام کسانی که بعد از بررسی صلاحیت‌ها به عنوان نامزد انتخابات پا به عرصه رقابت گذاشتند برای ما محترم هستند، اما اگر ما مردم ایران اسلامی بخواهیم در طرف درست تاریخ کشور قرار بگیریم باید به راه و اندیشه شهید رئیسی نگاه کنیم‌.

وی تاکید کرد: هر نامزدی خود را ملتزم به ولایت و تبعیت از ولی فقیه و ملزم به ادامه راه رئیسی که همان راه خدمت بی منت به مردم است دانست، او را مناسب برای ریاست جمهوری بدانیم و هر جایی و هر کسی که مورد تعریف و تمجید دشمن بود و دشمن او را تأیید کرد بدانیم او به درد ریاست جمهوری اسلامی ما نمی‌خورد.‌