کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ویژگی های برجسته شهید آیت الله رییسی گفت: این شهید فعال و پرتلاش الگویی برجسته برای مسئولین فعلی و آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بهانه‌ای برای توجه به ازدواج آسان لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج آسان، افزود: مهریه، جهیزیه و شرط و شروط مربوطه نظیر شیربها و نظایر آن اموری است که با سنت تطابق ندارد بلکه ازدواج ساده با سنت پیامبر (ص) تطابق دارد و این مساله از سادگی ازدواج حضرات مشخص است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت شهدای مکه در سال ۶۶ که در ششم ذی‌الحجه به دست آل سعود به شهادت رسیدند اشاره کرد و یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت.

وی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را یکی از صحنه‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: شهید رئیسی الگوی ما است که شبانه‌روز نمی‌شناخت و در سه سال‌، کار چند ده ساله را انجام داد.

حجت الاسلام غفوری به مشکلات موجود در کشور اشاره و ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری برای یک رئیس جمهور برشمرده بودند را به عنوان شاخص انتخاب معرفی کردند.

وی یکی از دیگر ویژگی‌های لازم را سیاست خارجه عمیق و قوی در دولت آینده دانست.