جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش مدیران کل استان های وزارت فرهنگ گفت: در دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین چینش‌ها و برترین مدیران استانی را داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین همایش مدیران کل استان های وزارت فرهنگ با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران کل استان‌ها صبح امروز شنبه ۱۹ خرداد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به خدمات ارائه شده در دولت مردمی و لزوم ثبت و مستندسازی این فعالیت‌ها گفت: بعدها خواهند نوشت که ما تجربه‌های متفاوتی را در دولت مردمی تجربه کردیم و داغ از دست دادن رئیس‌جمهور از جمله این تجربه‎‌ها بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی ویژگی‌های بارزی داشتند از جمله عقلانیت در حکمرانی، سعه صدر و پختگی اندیشه که یک مدیر برای مدیریت شایسته نیازمند آن است و آیت‌الله رئیسی علاوه بر این ویژگی‌ها از صفت تقوا هم بهره‌مند بود. ما خادم دولت آیت‌الله رئیسی هستیم و این برای ما سند افتخاری است.

هاشمی با اشاره به انتصاب مدیران استان‌ها با توجه به اصل شایسته‌سالاری و توجه ویژه وزیر فرهنگ به استان‌ها در این دوره گفت: وزیر فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه‌ای به بحث استان‌ها داشتند و حمایت از استان‌ها در این دوره به لطف راهبری ایشان چشم‌گیر و بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در هفته‌های آینده گفت: ما شرعا و قانونا مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم. در دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین چینش‌ها و برترین مدیران استانی را داشته است.

هاشمی با اشاره بر مستندسازی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگ در دولت مردمی افزود: برخی از فعالیت‌های دولت مردمی مانند قرارگاه شهید آوینی در حوزه فرهنگ باید در حافطه تاریخی ثبت شود.