چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سیدرضا طباطبایی در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ارسباران، چهل و هفتمین نشست تخصصی‌آموزشی «آیین آواز» با حضور سید رضا طباطبایی و شاگردان ایشان در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست سیدرضا طباطبایی درباره آواز مکتب اصفهان و آواز آئینی سخنرانی و همچنین نمونه‌هایی را اجرا می‌کند. همچنین سعید مجیدی و سینا درخشان در خصوص آواز سید رضا طباطبایی به سخنرانی می‌پردازند.

ساز و آواز رضا سمندریان (تار) و علیرضا جعفرزاده (آواز) مهدی بختیاری (سه‌تار) و مجتبی عسگری (آواز)، اجرای گروه «سرو» با هنرمندی سیدرضا طباطبایی (آواز)، صادق مهدوی (تار)، حمیدرضا برزویی (سنتور) و سعید جلالین (تنبک) و اجرای گروه آذرگاه به سرپرستی و خوانندگی مجید آبرون، مسعود آذین (تار)، علی مبشری (عود)، مشکات نصیری (کمانچه) و فرهاد احمدی (دایره) بخش های موسیقایی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.