گرمسار- استاندار سمنان بابیان اینکه گرمسار نقش مهمی در رونق و گردش اقتصادی کشور ایفا می‌کند، گفت: ۴۵ درصد کارخانه‌های استان در گرمسار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه حدود ۴۵ درصد کارخانه‌های استان در شهرستان گرمسار مستقر شدند، ابراز داشت: این مهم در رشد و رونق اقتصادی استان سهم بسزایی را ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر برای حضور سرمایه گذاران در استان به منظور استقرار صنایع با کمبود زمین مواجه نیستیم، افزود: از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال و راه را تسهیل می‌کنیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه تسهیلات خوبی در زمینه کشاورزی و صنعتی استان و شهرستان گرمسار پرداخت شده است، ابراز داشت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به رونق تولید است.

هاشمی بابیان اینکه تقویت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در راستای پیشبرد بهتر امور مرتبط با صنعت و تولید در دستور کار است، تصریح کرد: موارد و مباحث مطرحی این جلسه پیرامون صنعت، معدن و تجارت در راستای تسهیل در امور تولید و صنعت شهرستان گرمسار بررسی، رسیدگی و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی مستقر در استان می‌بایست برای ارتقا جایگاه اقتصادی و تحقق رشد اقتصادی، ضمن انجام مراودات مالی خود در بانک‌های عامل استان، صادرات محصولات خود را از محل گمرک استان انجام دهند.