فردیس- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری یک سارق و کشف ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کامران ملکی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی سارق مورد نظر شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

ملکی با اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان فردیس، گفت: پس از شناسایی مال باختگان پرونده، متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان از شهروندان درخواست کرد خودروهای خود را به سیستم‌های هوشمند الکترونیکی ضد سرقت نظیر دزدگیر و جی پی اس مجهز نموده و در صورت عدم امکان نگهداری خودرو در پارکینگ شخصی محل سکونت، حتماً اتومبیل خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک نمایند.

سقوط از بالکن شهروند ۳۶ ساله

ملکی همچنین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۲ اهری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۳۶ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش حین تمیز کردن شیشه منزلشان اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی فردیس تصریح کرد: پس از حضور عوامل امدادی، متأسفانه علیرغم تلاش‌های مأموران اورژانس این فرد در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد