سنندج_مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان امید آفرینی را از وظایف مسؤولان و مدیران خواند و گفت، جهاد تبیین باید سرلوحه همه کارها در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه در نشست آموزشی امید آفرینی و جهاد تبیین که با حضور دکتر سید محمد رضا رضی بهابادی از اساتید حوزه و دانشگاه کشور برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید، با بیان اینکه آیت الله رئیسی در طول دوران خدمت خود سه بار به کردستان سفر کرد و منشأ خدمات بسیاری برای مردم این استان بود، اظهار داشت: مردم کردستان هیچگاه خدمات این شهید بزرگوار را فراموش نخواهند کرد و قدردان زحمات و تلاش‌های این شهید مظلوم هستند.

وی امیدآفرینی، سخت کوشی و خدمت به مردم را از مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست و با بیان اینکه معیشت و رضایت مردم همواره در اولویت کارهای رئیس جمهور شهید قرار داشت، اظهار کرد: دولت مردمی و رئیس جمهور شهید حق خاصی بر گردن کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید کشور دارند و تشکلات کارگری هیچگاه پرداخت معوقات کارگران و بازنشستگان و احصای بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و مشکل‌دار را فراموش نخواهند کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند، گفت: جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن است.

پیشکاری نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت و خنثی‌کننده ترفند دشمنان عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباط بین مردم و مسؤولان می‌توانند سربازان خط مقدم در جهاد تبیین و نقطه مقابله با تحریف، تخریب و یاس آفرینی دشمنان باشند.

امید آفرینی و جهاد تبیین امروز یک تکلیف است

وی با بیان اینکه امید آفرینی و جهاد تبیین می‌تواند یکی از راهکارهای جذب حداکثری در برابر کسانی باشد که احیانأ برداشت صحیحی از حقایق و واقعیت‌های انقلاب اسلامی و جامعه ایران را ندارند، اظهار داشت: امید آفرینی و جهاد تبیین امروز یک تکلیف است و این مهم دفاع از حقیقت‌ها و بیان واقعیت‌ها و تلاش در راستای روشنگری و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت تمامی آحاد مختلف جامعه خواهد بود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به موفقیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه نظامی، بهداشت و درمان، کشاورزی، تولیدات ابزار و مواد زیر بنایی و… که در کشور وجود دارد و وجود جوانان خلاق، با انگیزه و جهادگر، اظهار داشت: وقت آن رسیده که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) واقعیت‌ها و حقیقت‌ها بیان شود.

پیشکاری با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و خانواده بزرگ کار و تولید استان خواست با حضور پر شور در انتخابات پیش رو، دین خود را به رئیس جمهور شهید و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم ادا نمایند و با انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت کشور خویش سهیم باشند.

سید محمد رضا رضی بهابادی از اساتید حوزه و دانشگاه کشور نیز در این نشست به تبیین خدمات دولت سه ساله شهید رئیسی پرداخت و ضمن تشریح جهاد تبیین و امید آفرینی در کشور، به سوالات کارکنان اداره کل کار کردستان در خصوص تحولات سیاسی کشور، پاسخ داد.