تهران- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیران بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در خصوص هماهنگی و هم افزایی در جهت برپایی اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی رضوی توافق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در نشستی با حضور سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، سیدهاشم فیروزی معاون آفرینش‌های هنری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و جواد رفائی مشاور راهبری دفاتر تخصصی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: برنامه‌های اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی رضوی با همکاری و هم افزایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی در مجموعه صبا فرهنگستان هنر و اکران ۵۰۰ اثر در این اختتامیه از جمله محورهای گفت وگوی حاضران در نشست بود.

گفتنی است در ادامه، دو نهاد متولی در خصوص هم افزایی و همکاری در برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان جهان اسلام در حوزه تجسمی و همچنین آئین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی رضوی در تهران، زمان و چگونگی برگزاری برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.