ایلام-پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه نمایشگاه روایت خدمت ۱۰۰۰ روزه شهید جمهور و آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی با حضور استاندار در ایلام برگزار شد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی گفت: دولت سیزدهم در مسائل فرهنگی به ویژه ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها کارنامه درخشانی دارد.

وی از نمایشگاه روایت خدمت و پیشرفت ۱۰۰۰ روزه شهید جمهور که با همکاری ستاد روایت پیشرفت استانداری و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، بازدید کرد.

استاندار ایلام سپس در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کرد.

وی در این برنامه گفت: با نگاه شهیدجمهور برای افزایش تعداد کتابخانه‌ها و تجهیز این مجموعه‌ها تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا در جمع نوجوانان، خطاب به آن‌ها گفت: هیچ سرمایه‌ای با ارزش‌تر از کتاب و کتاب‌خوانی نیست و قطعاً تلاش شما نوجوانان در زمینه کسب علم و معرفت تضمین‌کننده آینده کشور است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نوجوانان و رأی اولی‌های حاضر در کتابخانه مرکزی ایلام به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بسیار باشکوه برگزار شد و استان ایلام با مشارکت بیش از ۵۳ درصد، رتبه چهارم کشور را از نظر مشارکت در انتخابات، کسب کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بلوغ سیاسی مردم استان و با توجه به این‌که هرگاه بحث اقتدار کشور مطرح بوده است؛ مردم با وجود مشکلات، هم پای‌کار بوده‌اند؛ مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات ۸ تیرماه حماسه خلق خواهند کرد.

بهرام‌نیا همچنین از کتابخانه تخصصی کودکان نیز بازدید کرد.

دیدار با جمعی از نوجوانان از دیگر برنامه‌های استاندار ایلام در حاشیه برنامه بازدید وی بود.