قزوین-مسوول فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی گفت: انتخابات برگ برنده نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و همواره در موعد مشخص خود برگزار شده و درجه اول کارهای نظام سیاسی است.

مرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در فضای کشور انتخابات در واقع برگ برنده نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و همواره در موعد مشخص خود برگزار شده و درجه اول کارهای نظام سیاسی است.

مسؤول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب کسانی که مخاطب دارند باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند البته اکنون با شهادت آیت‌الله رئیسی فضای افکار عمومی همچنان متأثر از شهادت ایشان و همراهانشان است که به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: موقعیت کنونی کشور برای جهان حائز اهمیت است به‌ویژه در حوزه‌های مختلفی از جمله محور مقاومت نقش ایران بسیار مهم بوده و اکنون کشور در شرایط حساسی قرار دارد که این شرایط همواره مورد تحلیل‌های مختلفی از جانب رسانه‌های معاند و دشمن قرار گرفته است که البته در این بین تمرکز دشمن همچنان در حوزه مشارکت بوده و در تلاش است تا با تخریب کاندیدهای معرفی شده سطح مشارکت را کاهش دهد اما در تحلیل رسانه‌های غرب نیز احتمال مشارکت حداکثری وجود دارد.

این مسؤول تشریح کرد: وظیفه رسانه و تمام افرادی که تریبون دارند آگاه‌سازی مردم، بیان و تبیین دیدگاه‌های مختلف کاندیدها برای مردم، تأکید بر افزایش مشارکت، اعلام بی‌طرفی و جانب‌دار نبودن، ایجاد فضایی برای مناظرات انتخاباتی، مطالبه از ستادها و تشریح رزومه و کارنامه عملیاتی کاندیداها و همچنین تبیین فضای کنونی و تشریح اقدامات دولت پیشین است.

وی با تأکید بر اینکه افزایش مشارکت مردم در بیمه کردن نظام مؤثر است عنوان کرد: دولت سیزدهم نشان داد که هیچ بن‌بستی برای کشور وجود ندارد و در مدت زمان کوتاه می‌توان اقدامات درخشانی را انجام داد چنانچه یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم فروش نفت و توجه به خودکفایی بود اگرچه در این بین نقدهایی از جمله حوزه مسکن وجود داشت که لازم است در شرایط کنونی تمام این موارد مطرح شود.

وی در پایان صحبت‌هایش با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم با عملکرد موفقی که برای مردم به همراه داشت سطح انتظارات مردم از رئیس‌جمهور را بالا برد تصریح کرد: ارائه کارنامه واقع‌گرایانه از عملکرد کاندیدها بدون ایجاد فضای تخریبی برای مردم بسیار حائز اهمیت است و مردم باید بدانند که راه‌حل رفع مشکلات موجود از جمله معیشت و مسائل اقتصادی انتخاب فرد اصلح و شرکت در انتخابات است و قهر کردن با صندوق راه‌حل رفع مشکلات نیست.