رشت _ رییس ستاد انتخابات قالیباف در گیلان از فعالیت بیش از ۴۰۰۰ نفر در ستادهای این نامزد کاندیداتوری ریاست جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیهان هاشم نیا شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: بیش از ۴ هزار نفر در ستادهای دکتر قالیباف در گیلان فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از این مرد خدمت و پیشرفت بیان کرد: استقبال چشمگیر مردم در گیلان در حمایت از دکتر قالیباف بسیار شگفت آور است.

هاشم نیا با بیان اینکه فقدان شهید آیت الله رئیسی ضایعه بزرگ است، گفت: تلاش‌ها و خدمات شهید جمهور کم نظیر و ماندگار است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند دکتر قالیباف در دوران جنگ و پس از آن افزود: آقای قالیباف زمانی که فقط ۱۹ سال داشت یکی از بزرگترین لشکرهای نظامی کشور را فرماندهی می‌کرد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در گیلان با اشاره به ارتباط نزدیک و دوستانه دکتر قالیباف با حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: رفاقت دیرینه دکتر قالیباف با حاج قاسم نشان دهنده پاک زیستی، اخلاق مداری و ولایت پذیری این مرد بزرگ است.

به گفته هاشم نیا، ستادهای تبلیغاتی در ۱۷ مرکز شهرستان، ۵۶ شهر و حدود هزار و ۳۰۰ روستا گیلان شبانه روز فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان گیلان یک شبکه ۳۰۰ نفره ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف را مدیریت خواهند کرد، گفت: هیچ هزینه‌ای برای این ستادها نشده و به صورت خودجوش مردمی فعال شده‌اند.