مسئول پویش اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه از اهدا یک کشتی مملو از اسباب بازی و عروسک به کودکان غزه در روز عید غدیر خبر داد.

احسان خداپرست مسئول پویش اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پویش هدیه اسباب بازی سه سالی است که در حال برگزاری و هر سال هم اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و با استقبال پرشور مردم مواجه است.

وی افزود: امسال طبق جلسات که انجام شد و اتفاقاتی که در جهان رخ داده به خصوص مسئله غزه مبنا بر این شد که اسباب بازی‌هایی که جمع‌آوری می‌شود را به دست کودکان غزه برسانیم

خداپرست گفت: ان شاالله بعد از عید قربان تبلیغات پویش آغاز خواهد شد و مردم را تشویق و ترغیب به شرکت در این پویش می‌کنیم تا روحیه ایثار و فداکاری و گذشت ترویج دهیم.

وی ادامه داد: خانواده می‌توانند اسباب بازی‌های کودکان خود را یا اسباب بازی‌های نو و یا با پرداخت هزینه پ اسباب بازی در این پویش شرکت کنند و محمول کشتی را آماده کنند.

مسئول پویش اهدای عروسک و اسباب بازی به کودکان غزه بیان داشت: در روز عید غدیر در میدان امام حسین ع جشن اهدای اسباب بازی را خواهیم داشت و یکی از اتفاقات ویژه آن روز کشتی بزرگی است که در میدان امام حسین قرار گرفته و کودکان می‌توانند اسباب بازی‌ها را به صورت حضوری داخل کشتی بیندازند.

وی گفت: این اسباب بازی‌ها بعد از جمع‌آوری وارد مرحله غربالگری، بسته بندی، تقسیم بندی و لیبل خوردن و سپس آماده ارسال می‌شوند.

خداپرست در پایان گفت: تمام تلاش ما این است به صورتی اینها جمع‌آوری و ارسال کنیم و در تلاش هستیم که راهکارهای ارسال این اسباب بازی‌های را فراهم کنیم.