اردبیل- رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل گفت: قطعاً زندگی و پیشرفت مردم مرهون حضور یک رئیس جمهور توانمند، انقلابی و ارزشی است و در این مسیر تمام سعی خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین نوری صبح پنجشنبه در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل، اظهار کرد: سعید جلیلی از چهره‌های با سابقه انقلابی و ارزشی پا به میدان گذاشته تا پرچمدار پیشرفت کشور در ادامه مسیر شهید آیت‌الله رئیسی باشد تا مبادا این مسیر توسط عده‌ای به انحراف برود.

وی تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا اجازه ندهیم در این برهه حساس کشور به دهه ۹۰ به عنوان دهه خسران بازگشته و زمینه انحرافی فراهم آید.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل گفت: قطعاً زندگی و پیشرفت مردم مرهون حضور یک رئیس جمهور توانمند، انقلابی و ارزشی است و در این مسیر تمام سعی خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام نوری افزود: ما باید نگاه و حرکت تحول‌آفرین شهید آیت‌الله رئیسی را که در این سه سال تجربه کردیم، ادامه داده و با حمایت از سعید جلیلی وفاداری خود را به آیت‌الله شهید نشان دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دور از پست و مقام دنیوی، باید برای ایجاد تحول و توسعه در کشور به سراغ فرد اصلح و شایسته‌ای برویم که توان مدیریت کشور را داشته باشد و در این عرصه اصلح‌ترین فرد و نزدیک‌ترین تفکر به انقلاب و شهدا، سعید جلیلی است که با حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد انتخاب او در منصب رئیس جمهور آینده خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل اضافه کرد: ستاد انتخاباتی سعید جلیلی فعالیت خود را در استان و شهرهای مختلف آغاز می‌کند و انتظار می‌رود گروه‌های مختلف جامعه حمایت و پشتیبانی‌های مالی و معنوی را از این ستاد بی‌ریا و بی‌ادعا انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر شهر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز ستادهای سعید جلیلی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.