کوثر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: جابه جایی مسافر در این استان طی ۳ ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شیرین‌زاده بعد از ظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان کوثر جابجایی بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در ۳ ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور را یادآور شد و اظهار کرد: جابجایی مسافر در استان اردبیل طی ۳ ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به صدور حدود ۶۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌ها افزود: جابجایی بیش از ۲۰۵ هزار نفر از اردبیل، ۸۶۳ نفر از نیر، بیش از ۳ هزار مسافر از نمین، یک هزار و۸۶۹ نفر مسافر از بیله‌سوار، بیش از ۲۷ هزار مسافر از پارس آباد، ۳۴ هزار مسافر از خلخال و کوثر، ۱۹ هزار و ۷۴۱ نفر مسافر از گرمی، ۶۰ هزار و ۱۳۶ نفر از مشگین‌شهر به ثبت رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خدمات‌رسانی ۶۲ شرکت مسافربری را در استان اردبیل خاطرنشان کرد و ادامه داد: ۵۶۷ نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۷۲۰ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۵ هزار نفر نیز از سایر شهرستان‌ها طی ۳ ماهه گذشته سال‌جاری به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

شیرین‌زاده به فعالیت یک هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: از این تعداد ۱۸۷ هزار و۷۲۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس ،۳۲ هزار و۷۴۰ نفر با وسیله نقلیه مینی‌بوس و ۱۳۹ هزار و۹۹۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری به مقاصد مختلف جابجا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.