اهواز - نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به مردم خوزستان قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان امشب در جمع هواداران خود در اهواز اظهار کرد: خجالت آور است که در خوزستان آب، خاک، نفت و گاز باشد ولی مردم مشکل داشته باشند، این قابل قبول نیست و مقصر ما هستیم. امکان ندارد حکومتی به فکر مردمش باشد و زیرپای آنها طلای سیاه باشد و این مشکلات و بدبختی‌ها بر سر مردم بیاید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم اهواز گفت: من به شما قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدیم اولین اولویت ما حل مشکلات خوزستان باشد.

وی با اشاره به مساله محیط زیست گفت: باید با کارشناسان این منطقه بنشینیم و پیگیری انجام دهیم، هر کاری برای اصلاح لازم باشد و از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد، بدون حل مشکل زیست، هوا و گرد و خاک، توسعه بی معنی است لذا حتماً برای آن فکری خواهیم کرد و برنامه‌ای خواهیم داشت.

پزشکیان بیان کرد: روز گذشته فردی در مناظره‌ای که بود گفت «ما نمی‌گذاریم تو رئیس جمهور شوی»، آنها بالاتر از مردم نیستند، آنها خدا نیستند که بتوانند جلوی قدرت مردم بایستند و نگذارند ما رئیس جمهور شویم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما کنار شما خواهیم بود، ما اعتقادمان براین است که عدالت را با تمام وجود در جامعه پیاده کنیم و این عادلانه نیست، جامعه و سرزمینی روی طلای سیاه خوابیده باشد و از گرسنگی و بیکاری زجر بکشد.

وی ادامه داد: من به شما قول می‌دهم اولویت حل مشکلات شما در دولت ما جز مسائل اولویت داری خواهد بود که لازم است پیگیری شود و اگر لازم باشد اینجا بیاییم، بنشینیم، خواهم آمد و مشکل شما را حل خواهیم کرد.

پزشکیان با بیان اینکه همان مشکلاتی که عرب‌ها، بختیاری، لرها و دیگر قومیت‌ها دارند را حل خواهیم کرد، تصریح کرد: وعده دروغ به کسی نداده ام، قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم و با مشارکت و حضور شما، مشکلات منطقه را حل کنیم.

پزشکیان با اعلام اینکه اولین بار فوتبال از آبادان وارد ایران شد، عنوان کرد: من از فوتبال پشتیبانی خواهم کرد، زنده باد ایران، زنده باد خوزستان.