ایلام-نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس گفت:عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان منابع طبیعی استان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد الله چراغی در گفت گو با خبرنگار مهر بیان داشت: طی روزهای گذشته تماس‌های مکرری از طرف نیروهای قراردادی منابع طبیعی استان مبنی بر اینکه ۳ ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند، گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و شرایط کنونی اقتصادی موضوع عدم پرداخت را از طریق رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مسئولان استانی پیگیری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور وعده پرداخت حقوق معوق طی روزهای آینده داده است.

چراغی با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمان و اداره‌ای سرمایه اصلی آن دستگاه محسوب می‌شوند، گفت: رسیدگی به مشکلات نیروهای منابع طبیعی استان باید دغدغه اصلی رئیس سازمان باشد و مشکل این نیروها که ۱۸۰ نفر هستند را به صورت جدی دنبال کند.

وی به عدم پرداخت ۱۱ ماه معوقات نیروهای قراردادی منابع طبیعی استان ایلام اشاره کرد و گفت: متاسفانه عدم توجه مسئولان مرتبط سبب شده که این نیروها در سال جاری ۳ ماه و سال ۱۴۰۱ هم ۸ ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکنند که قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و استان اولویت پرداخت معوقات این نیروها را در دستور کار خود داشته باشند گفت: قطعاً اگر این مهم صورت نگیرد علاوه بر وزیر جهاد کشاورزی رئیس سازمان منابع طبیعی برای پاسخگویی را به صحن علنی مجلس می‌کشانم.