بوشهر- معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرماندار دیلم گفت: صیانت و امانتداری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین خلیجی ظهر دوشنبه در نشست آموزشی و توجیهی اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان دیلم گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و در راستای آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان، نشست توجیهی آموزشی برگزار شد تا آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل ها و شیوه نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، پلمپ صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکارهای لازم ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرماندار دیلم ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تاکید کرد: صیانت و امانتداری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان دیلم خواهد بود.

وی از آمادگی ۳۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: نشست‌های مشترکی با نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و با حضور اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان هم صورت گرفته تا هیچ‌گونه خللی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان دیلم با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، رؤسای کمیته‌های آموزش و کمیته اطلاع رسانی، کارشناس انتخابات و اعضای شعب با هدف آشنا کردن اعضا با وظایف قانونی خود در محل سالن کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.