سنندج_رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در کردستان گفت: مردم استان کردستان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی منشأ تحول در کشور باشند.

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هر انتخاباتی از شورای شهر گرفته تا رئیس جمهوری اگر مشارکت بالا باشد قدرت چانه‌زنی افزایش می‌یابد و مردم باید با انتخاب اصلح و مشارکت گسترده رئیس جمهور را حمایت کنند.

وی افزود: از آفت‌های جامعه عدم مطالبه‌گری است مردم باید ضمن شرکت گسترده در انتخابات مطالبه‌گر باشند و مطالبات خود را از فرد منتخب بخواهند.

وی تصریح کرد: افراد صاحبنظر، نخبه و توانمند استان، رئیس جمهور آینده را بدون توجه به هرگونه نگاه جناحی و حزبی همراهی کنند تا توسعه کشور و استان کردستان را شاهد باشیم.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کردستان با بیان اینکه هر کشوری و هر حکومتی با مردم اقتدار پیدا می‌کند اگر مردم در کنار حکومت نباشند موفق نخواهد بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواسته‌اند در صحنه حاضر شوند و حامی نظام باشند و قطعاً پشتیبانی مردم می‌تواند ایران را به عزت و اقتدار برساند.

ایران اسلامی به برکت مردم در عرصه‌های بین المللی و جهانی عزت و اقتدار دارد

اصغری اذعان کرد: زیبنده کشور ما نیست که مردم در تنگنا باشند اما علیرغم تمام مشکلات مردم پشتوانه نظام بوده‌اند و برای اقتدار ایران اسلامی افتخارآفرین هستند و به برکت همین پشتوانه مردمی ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و جامعه جهانی عزت و اقتدار دارد.

وی از مردم استان کردستان و افراد صاحب رأی خواست با حضور در پای صندوق‌های رأی به افرادی که دارای برنامه هستند رأی دهند و به شعارهای پوپولیستی توجهی نداشته باشند چرا که شعار پوپولیستی توهین به شعور مردم است و نباید فقط برای کسب رأی شعار و وعده داد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ مردم در هشتم تیرماه با رأی خود بتوانند منشأ تحول در کشور باشند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کردستان اضافه کرد: تمامی کاندیداهایی که در مسند انتخابات قرار گرفته‌اند سرمایه‌های ملی هستند که خود را در معرض رأی مردم قرار داده‌اند و هر کدام که رأی مردم را کسب کند به عنوان افراد صاحبنظر در استان وی را حمایت می‌کنیم.