مدیر اجرایی موکب حیدر کرار می گوید خدمت خالصانه به اهل بیت (علیهم السلام) و دوستداران آن‌ بهترین کلاس اخلاق حسنه است.

حیدر مشهدی مدیر اجرایی موکب حیدر کرار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برپایی این موکب در مهمانی کیلومتری غدیر ۱۴۰۳ گفت: موکب حیدر کرار در کارنامه خود سابقه ۱۵ سال خدمت رسانی به محبین اهل بیت (علیهم السلام) را دارد. در مناسبت‌های مذهبی مختلف از جمله ایام محرم و صفر، ایام فاطمیه، نیمه شعبان و عید غدیر در شهر ری و دولت آباد به خادمی می‌پردازد و ایام اربعین در نجف اشرف به زائران امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) اسکان می‌دهد.

وی با اشاره به حضور این موکب در مهمانی عید غدیر افزود: امروز سه شنبه ۵ تیر این موکب با توزیع ۲ هزار فلافل، ۵ هزار بسته شکلات و ۵۰۰ کیلو هندوانه در مهمانی غدیر حضور دارد. همچنین غرفه کودک این موکب نیز فعال است. در مجموع در این موکب ۴۰ خادم برادر و ۴۰ خادم خواهر مشغول خدمت هستند.

مشهدی در پایان گفت: خدمت خالصانه به اهل بیت (علیهم السلام) و دوستداران آن‌ها بهترین کلاس اخلاق حسنه است. این خدمت رسانی خالصانه به فطرت بشر نزدیک است، به همین دلیل موجب شادی انسان‌ها به خصوص نوجوانان و جوانان می‌شود. بهترین راه جذب نسل امروز همین خدمت‌های خالصانه در خانه اهل بیت (علیهم السلام) است.