شهرکرد-نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی استقلال، امنیت و عزت کشور را در دنیا تثبیت، می‌کند.

قدرت‌الله حمزه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: نظر امامین انقلاب اسلامی ایران در رابطه با انتخابات، حضور حداکثری مردم است، این یعنی اولویت اول حضور مردم است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی استقلال، امنیت و عزت کشور را در دنیا تثبیت، دوستان ایران را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه بعد از لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است که بسیار مهم به شمار می‌رود.

حمزه عنوان کرد: نام فردی باید از صندوق‌های رأی بیرون بیاید که قادر باشد حق و حقوق مردم و کشور در جهان دفاع کند و مشکلات آنان را در داخل کشور رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های فرد اصلح و تراز انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری یا دیگر مسئولان هم در فرمایشات مقام معظم رهبری و هم در سخنان امام خمینی (ره) آمده است.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب اعتقادی، اخلاقی و دینی است و فرد اصلح باید در مرحله اول باید اعتقاد به اسلام داشته باشد، این شخص باید انقلابی باشد، هزاران هزار شهید جان خود را نثار این کشور و انقلاب کردند تا از حکومت استبدادی به حکومت اسلامی دست پیدا کنیم.

حمزه بیان کرد: تحصیلات عالیه، تخصص، تجربه و… از دیگر ویژگی‌هایی هستند که یک رئیس جمهور باید دارا باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی ایران باید جهادی باشد، به هر جهت برخی عقب‌ماندگی‌ها از زمان حکومت طاغوت در کشور مشاهده می‌شود و همچنین در سال‌های بعد از انقلاب نیز کم کاری‌هایی صورت گرفته است، اگر بخواهیم به صورت عادی کشور را اداره کنیم به جایی نخواهیم رسید و نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی باید مردمی باشد، در بین مردم بوده و از نزدیک به مسائل و مشکلات مردم آگاه باشد تا بتواند برای آن راه حل پیدا کند.

حمزه افزود: رئیس جمهور تراز انقلاب باید به دنبال شایسته‎سالاری باشد نه اینکه پیروی حزب، گروه، اقوام و…، زیرمجموعه و مدیران خود را از شایستگان، متخصصان، کارشناسان، انسان‌های متدین و… انتخاب کند، رئیس جمهور به تنهایی نمی‌تواند یک کشور را اداره کند، این وظیفه هیأت دولت است و کابینه‌ای که قدرتمند و کارا باشد می‌تواند به رئیس جمهور کمک کند.

وی ادامه داد: شهید رجایی و شهید آیت‌الله رئیسی دو فرد ولایتمدار بودند، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی آنان این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانستند، رهبری امامین انقلاب در دنیا بی‌بدیل بود، این اعتقاد را هم عوامل داخل کشور و هم خارج از آن اذعان کرده‌اند.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سیاست‌های کلان و کلی را مقام معظم رهبری بعد از مشورت‌های فراوان و اخذ نظر کارشناسان ابلاغ می‌کند، رئیس جمهور اگر که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد می‌تواند این سیاست‌ها را به خوبی اجرا کند.

حمزه خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و رئیسی، شیفته خدمت بودند نه دنبال و جایگاه قدرت نبودند، تلاش آنان خادمی مردم بود و عملاً نیز این مهم را ثابت کردند و در نهایت به آنچه که به آن اعتقاد داشتند دست پیدا کردند، بلاخره قله رفیع اعتقادی مسلمانان دستیابی به شهادت است و هر کس به این جایگاه برسد به اوج پیروزی و معنویت رسیده است.

وی اضافه کرد: ویژگی‌هایی که ذکر شد اگر با ولایتمداری دست به دست هم دهد رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد.