سمنان- رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه تا پایان روند رأی گیری فضای انتخاباتی در استان رصد می‌شود، گفت: تخلف انتخاباتی به واحدهای قضایی گزارش نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری ظهر آدینه بعد از انداختن رأی خود در صندوق بابیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی تا حصول نتیجه انتخابات پای کار حضور دارند، ابراز داشت: هدف از این اقدام پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی در استان سمنان است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه تخلف انتخاباتی در استان سمنان مشاهده نشده است، افزود: روند برگزاری انتخابات در فضای آرام و سالم ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه با هر گونه تخلف انتخاباتی برخوردهای لازم انجام می‌گیرد، ابراز داشت: با این اقدامات می‌کوشیم تا بتوانیم از آرای مردم صیانت و امانت دار خوبی برای آنها باشیم.

اکبری بابیان اینکه انتخابات به صورت سالم و ایمن هم اکنون همزمان با سراسر کشور برای استان سمنان نیز در حال برگزاری است، تصریح کرد: این روند همچنان مستمر ادامه دارد.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم در انتخابات یاس دشمن و امیدواری ملت را به همراه دارد لذا انتظار می‌رود در ساعات بعد از ظهر با خنک‌تر شدن هوا شاهد حضور گسترده مردم باشیم.