کرمانشاه- رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه نظارت ۱۷۰ بازرس ستاد انتخابات در شعب اخذ رای در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خبری انتخابات استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری هیأت بازرسی در راستای کنترل انتخابات و صیانت از آرا زیر نظر وزیر کشور فعالیت داشته که در استان‌ها و شهرهای مختلف مشغول فعالیت است.

وی افزود: با توجه به اهمیت انتخابات و لزوم نظارت بر آن به منظور برقراری سلامت انتخابات هر ۱۰ شعبه در استان کرمانشاه یک بازرس نظارت خواهند داشت که مجموعاً ۱۷۰ بازرس و سر بازرس با همکاری رئیس بازرسی بر شعب اخذ رأی نظارت دارند.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان هیأت بازرسی گزارشات خود را به ناظران شورای نگهبان و نماینده فرمانداران گزارش می‌کنند و در صورت عدم اصلاح موارد گزارش شده ستاد انتخابات به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: تا به این لحظه گزارش قابل ملاحظه‌ای در مورد تخلفات انتخاباتی نداشتیم و از ساعات اولیه رأی‌گیری فرایند انتخابات بدون مشکل در حال انجام است و بازرسان هیأت بازرسی بر اساس راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب مأموریت خود را انجام می‎‌دهند.