سامان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت:از مردم دعوت می‌کنم با حضورشان در پای صندوق‌های رأی مشتی محکمی را بر دهان یاوه گویان علی الخصوص استکبار جهانی بزنند.

شیروان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از نظر حکمرانی و حکومتی موجب حکومت داری بی نظیر و بی بدیل است که بر پایه احادیث و روایات بناشده است که مردم یکی از مؤلفه‌های تولید قدرت به نظام هستند که می‌توانند با حضورشان درصحنه‌های مختلف با تولید قدرت برای نظام کمک کنند.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد برگزاری بزرگترین رویداد و رخداد سیاسی کشور؛ انتخابات ریاست جمهوری هستیم، یکی از انتخابات مهمی هست که بعد از شهادت رئیس جمهور شهیدمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اسدی تأکیدکرد: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و همچنین ناکام گذاشتن دشمنان، مردم باید یک حضور پر شوری در پای صندوق رأی داشته باشند و با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و تراز انقلاب، انقلابی داشته باشیم که از نظر استحکام در دنیا بی نظیر باشد.

وی در پایان گفت: از مردم دعوت می‌کنم با حضورشان در پای صندوق‌های رأی مشتی محکمی را بر دهان یاوه گویان علی الخصوص استکبار جهانی بزنند.